Aktualności

PAYBACK i MRÓWKA razem

PAYBACK i MRÓWKA razem od lipca 2014

PAYBACK i MRÓWKA razem

Program Bonusowy PAYBACK i sieć sklepów PSB-Mrówka rozpoczynają współpracę. Od 1 lipca w całej Polsce w sieci ponad 170 sklepów Mrówka będzie można zbierać punkty w największym Programie multipartnerskim w kraju. W związku z wejściem nowego partnera klienci PSB-Mrówka oraz uczestnicy Programu PAYBACK będą mogli skorzystać z wielu promocji - http://mrowka.com.pl/payback

PAYBACK to największy multipartnerski Program Bonusowy w Polsce. W jego szeregach znajduje się ponad 300 firm w całym kraju. Z początkiem czerwca do grona partnerów oficjalnych dołącza firma z sektora „dom i ogród” – PSB-Mrówka. To nowoczesne sklepy samoobsługowe w miastach powiatowych stworzone przez Grupę Polskie Składy Budowlane (Grupa PSB). Ich celem jest uzupełnienie aktualnej oferty składów PSB o nowy asortyment, kupowany przede wszystkim przez klientów detalicznych, prosto z półek marketu. Sklepy posiadają w ofercie od kilku do kilkunastu tysięcy pozycji asortymentowych w takich działach jak: instalacje i technika grzewcza, wentylacje, chemia budowlana i gospodarcza, płytki ceramiczne, wyposażenie łazienek i kuchni, farby, tapety, materiały wykończeniowe na podłogi i ściany, narzędzia i elektronarzędzia, artykuły oświetleniowe, elektryczne, dekoracyjne i motoryzacyjne oraz ogród i otoczenie domu. Pochodzą one od ponad 150 kontraktowych partnerów Grupy PSB.

Klienci sklepów PSB-Mrówka oraz uczestnicy Programu dokonujący zakupów u nowego partnera za każde wydane 2 zł otrzymają 1 punkt PAYBACK. Jednocześnie będą mieli okazję skorzystać z licznych promocji przygotowanych z tej okazji. Dzięki nim posiadacze kart PAYBACK mogą zebrać nie tylko punkty podstawowe, lecz także wiele punktów promocyjnych.

„PAYBACK jest dojrzałym i sprawnie funkcjonującym Programem multipartnerskim. Liczba firm, która z nami współpracuje systematycznie rośnie i chcemy być obecni w każdym z sektorów, w którym Polacy robią zakupy. PSB-Mrówka to nowy partner, który uzupełnia ofertę o kolejny obszar – „dom i ogród”. Cieszymy się z możliwości współpracy z tak znaną i lubianą przez Polaków siecią sklepów. Razem z PSB-Mrówka będziemy wdrażać najnowocześniejsze rozwiązania marketingu lojalnościowego i digitalnego. Jestem pewien, że Klienci PSB-Mrówka docenią korzyści i bonusy wynikające z naszej współpracy” – przekonuje Damian Zapłata, Dyrektor Zarządzający PAYBACK.

„PSB-Mrówka to polska sieć mająca ponad 170 samoobsługowych, detalicznych placówek handlowych, gdzie oprócz szerokiej gamy produktów realizowanych jest wiele działań marketingowych. Badamy nieustanie oczekiwania Klientów, a także śledzimy rynkowe trendy. Efektem jest dołączenie do Programu Bonusowego PAYBACK. Mam nadzieję, że tak wzbogacona oferta spotka się z dużym zainteresowaniem’’ – mówi Jarosław Dobrogoszcz, Dyrektor ds. Sieci Sprzedaży Detalicznej, PSB-Mrówka i Mini-Mrówka.